13 års kalas. :)

Heej alla glada :)
Har inte kunnat blogga så mycket då jag firade Linn igår som fyllde 21 :)
Och just nu är jag i Märsta och firar min systers dotter som fyller 13 år.. Haha mycket firande nu.
Jag är sjuukt hungrig och känner lukten av grillen som är igång, magen låter bara mer och mer för varje sekund som går. (bara jag som är så) haha..
Igår hade vi det trevligt, vi grillade några kompisar hemma hos Linn och hade det jätte mysigt och sedan drog vi vidare till tegel jag kunde dock dansa i typ 10 sekunder och kände att när man inte kan dansa som innnan man blev gravid så känns det som att det inte är någon ide att stå och röra på armarna och fötterna haha. Man känner sig tjock redan nu hur ska det gå när jag blir ännu större.. :P HJÄLP!!  Men men, jag kan känna mig tjock å sådär för det är så värt det när prinsen kommer komma ut. <3
Här är en bild från igår :)
Och här är två bilder från nu :)
Fina va? ;) Hihi!
Nu på onsdag går jag in i vecka 22 om ni är intresserade ;) hihi..
Känns så overkligt att jag har gått över halva tiden.. <3 Är så lycklig över att jag ska bli mamma så det är helt sjukt..
Nu ska jag vara lite social men skriver senare när jag kommer hem!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0