Arbetsförmedlingen!

Helluu, har varit på arbetsförmedlingen på ett basinformationsmöte, va där i en timme och lyssnade, faan vilken tur att man inte går i skolan fortfarande, jag orkade nästan inte sitta still i en timme och bara lyssna.. Men det var ett viktigt möte som jag var tvungen att gå på..


Nu sitter jag hemma och gör absolut INGENTING, försöker få tag på min syster för å kolla om hon vill träffas när hon slutar men hon svarar inte. :( Så det blir bara att sitta och vänta på att hon ringer..


Kanske går ut på en lång promanad med Elda snart medans jag väntar på syster, men just nu ligger hon och myser med sitt ben jag köpte till henne igår.. :) <3

F*n vad tråkigt väder det är idag, jag vill ha SOL & VÄRME.. Men men det kommer väl, kanske blir en extra lång sommar i år då eftersom det knappt har varit varmt alls, så man får hoppas på att det har skjutits upp så man får känna på den här RIKTIGA sommaren..

Hade jag haft pengar hade jag inte tvekat på att ta en sista minuten med min älskling i bara kanske 5 dagar till typ turkiet eller spaninen, dit det är billigt att åka.. Jag vill bara åka iväg och sola och äta god mat och bara ta det lugnt (eftersom jag inte kan festa).. Det skulle sitta riktigt fint just nu.. :) 


Nu ska jag fortsätta att fördriva tiden genom att läsa bloggar :)
Någon som kan rekomendera någon gravidblogg? Har fått en nu tack vare att hon kommenterade här på min blogg så det är sjukt kul och den läser jag varje dag men vill ju ha mer å läsa, det är ju så himla roligt.. Så det får ni jätte gärna rekomendera! :)

FÖrresten, ni ska få en magbild för vecka 22 :) Ber Kim ta en till ikväll så ska ni få se <3




Puss på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0