Det här är kul tycker jag! :)

60 ärliga frågor om dig själv

1. Vad är ditt mellan-namn? Linnéa

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Tindra tycker jag är fint, men jag gillar mitt namn Malin.

3. Är du i ett förhållande nu? Självklart <3

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? 2 ½ år <3

5. Vem var du tillsammans med sist? -

6. Får man fråga varför det tog slut? -

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja har det just nu :)

8. Vem vet mest om dig? Min pojkvän Kim.

9. Vad gör du på fredagskvällar? Det beror på vad det är för väder, kollar film, fiskar, promenerar med hunden..

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Oj, ingen aning.. :/

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja

12. Har du någonsin varit full? Yes

13. Har du testat droger? -

14. Röker du? Ja tyvärr..

15. Snusar du? Nej, skulle aldrig hända (klarar inte ens av lukten)

16. Saknar du någon just nu? Min famlij. <3

17. Hur mår du idag? Jag mår super bra! :)

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Tar järntabletter varannan dag :)

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jaa. om jag ändå hade så bra minne...

20. Bästa minnet från sommaren? Alla sena sommarkvällar och allt mys! <3

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Rhodos (Grakland)

22. När var du där? 28 Augusti 2011

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Yes!

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Made in Sweden :)

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska

27. Ser du fram emot någonting just nu? Att börja få känna sparkar <3

28. Sköter du skolan? Går inte i skolan men när jag gjorde så nej det kan jag inte riktigt påstå :/

29. Vad hade du för betyg förra terminen? -

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Om jag ändå minns.

32. Har du fått ig på ett prov? OM jag har :(

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej

34. Anser du dig vara intelligent? Haha nej de skulle jag absolut inte påstå :)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? När jag träffade Kim, skaffade våran hund Elda och nu när jag fick veta att jag ska bli mamma med världens bästa pojkvän <3

36. Vilken va den värsta tiden då? Minns inte när jag var 17 år kanske..

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Nej faktiskt inte..

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? SKULLE ALDRIG HÄNDA..

39. Har du haft sömnproblem? Aa men inte några allvarliga sömnproblem..

40. Hur ofta gråter du? HAHA nu när jag är gravid (typ hela tiden när jag kollar på film)

41. Vad gör du när du mår dåligt? Jag gråter då och pratar alltid med Kim <2

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Min familj och Kim <3

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? HAHA DAGENS SKÄMT! ALDRIG!

44. Vilken klass går du i nu? Ingen går inte i skolan..

45. Vilken skola? -

46. Har du varit otrogen någon gång? Ja, fast i tidigare förhållande..

47. Har någon varit otrogen mot dig? Yes!

48. Är du stolt över dig själv? Jaa, det är jag faktiskt.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Ingen aning, jag kanske är en väldigt snäll människa :)

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag har fina ögon :)

51. Har du lätt att få folk att skratta? Hm, det tror jag..

52. Cider elller öl? Båda två faktiskt, fast just nu är det 0 alkohol tills bebis kommer <3

53. Har du några talanger? Hmm, nää det tror jag inte..

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja, hoppas på att det är min pojkvän ;)

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Självklart <3

56. Vad står det i ditt senaste sms? Framme! :)

57. Hur lång är du? 164 kanske :/

58. Hur mycket väger du? Hemlis ;)

59. Vilken storlek har du på kläderna? Olika på olika kläder men 36/38

60. Har du svarat ärligt? SJÄLVKLART ;)







Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har väl slutat röka nu? De har ja kininet med att göra så klart, mennfrågar ändå

2012-07-02 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0