....

Tjolahopp! :) kom nyss hem från att ha varit och fikat i centrum med min älskling så kom Sara och gjorde oss sällskap.. :) efter de så åkte jag och Kim till Hagbytippen och slängde lite skit.. Så nu sitter jag på baksidan men en iskall cola och njuter av den lilla solen som finns. :) snart ska vi köra iväg lite mer saker. Alltså jag vill ha SOMMAR, vart fan är värmen? :( riktigt besviken på den här sommaren! :/ har inga planer alls för dagen utan tar den som den kommer :) det är de som är så skönt med att bara vara hemma, man kan sova länge och bara göra det man känner för på dagarna! NAJS! Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting en stund innan vi ska åka iväg igen! Puss på er mina läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0