Haha ni är för roliga! :)

Yes! Jag & Kim ska få en pojke och namnet har vi bestämt och det blir Kevin (hoppas han ser ut å kunna heta de när han kommer) Jag är i vecka 20 nu och är beräknad att föda den 13 november :)
Känner att det kan vara skönt för mig att få skriva av mig lite här i bloggen igen..
Det har hänt en del sedan sist jag bloggade, jag fick sparken från jobbet pga att jag är gravid, vilket inte är så roligt men jag ser hellre fram emot att bilda en familj med killen i mitt liv i stället för att jobba på ett jobb där jag var hatat pga att jag är gravid, chefen klagade på mig hela tiden även fast jag inte gjorde något fel å ja han var riktigt dum i huvet.. Men det är över nu, nu går jag hemma och njuter av ledigheten med en växande mage! :)
Nu har mitt illamående gått över känns de som har inte mått illa på 3 dagar nu vilket känns jätte skönt, har mått illa konstant hela tiden fast i början så kände jag ingenting, jätte skumt men alla är vi olika. :)
I fredags kände jag en fot i magen, kan ni fatta vilken känsla att känna att man vekligen bär på en bebis, jag ville bara börja gråta av lycka.. <3 Och efter jag kände foten så tryckan han där med foten hela tiden, känns verkligen som att jag får kontakt med han även fast jag inte har gått så långt. Känns så overkligt på något sätt.. :)
Mina intressen nu för tiden är att fiska, fy faan vad mysigt det är, det är så lugnt och man kan verkligen bara sitta ner och koppla av.. Kim tycker också att det är roligt och att kunna hitta på så mycket tillsammans är så fruktansvärt roligt.. Kim är verkligen min BÄSTA kompis och världens BÄSTA pojkvän på samma gång.. Jag kan prata med han om allt mellan himmel och jord.. Jag är så glad över att jag har honom vid min sida och att vi nu ska bilda en riktig familj. <3
Idag fyller min kära syster Sofia år så vi har varit där hela dagen och fikat å fikat å fikat haha jag har nog druckit minst 8 koppar kaffe där idag.. Haha sen så grillade vi kött, champinjoner (stavning) och haulomi (stavning) shiiit vad gott det var och till de hade vi färskpotatis kockad i dill och en super god sallad med jätte god dressing på..
Nu när man är gravid så äver man oftast mer och uppskattar mat på ett annat sätt. Jag har börjat äta jätte mycket men jag har inte gått upp ett ända kilo i vikt vilket är jätte sjukt. :/ Nu sägs de att man ska ha gått upp några kilo och jag som brukar ha lätt för att lägga på mig lite extra kilon inte ens har gått upp nått.. :/ Men jag är super GLAD för de :)
Nu ska jag inte tråka ut er utan ska sätta på en film och mysa mig ner under täcket. :)
Ska se en ny film som heter Project X.. Det sägs att den är skit bra så måste ju kolla om den verkligen är de :)
Skriver imorgon å här kommer lite nya bilder (har blivit brunett också!) :)
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0