Nöjd å glad trots vädret! :)

Heej mina fina!
Kom nyss hem från Väsby jag å älsklingen tog en tur dit så jag kunde gå till frisören å klippa mig :) vart jätte nöjd även fast de bara var topparna som rök men dom var riktigt slitna. :) sen passade jag på att köpa en ny fin klocka då jag har börjat använda de varje dag nu! :) brukar känna mig så "tung" med massa smycken typ att man inte kan röra sig men de verkar ha gått bort! :) nu sitter jag hemma å ska slänga ihop lite mat tänkte jag :) är super hungrig. Men skriver sen! Någon som vill se en magbild senare? ;) puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill see!!! åh vad myysigt!!

2012-06-25 @ 17:20:14
Postat av: flisan

Ja en magbild..

Gud vad kul & se hur magen vuxit... :)

Jätte kul att du äntligen börjat blogga igen



KRAM

2012-06-26 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0