Är så fruktansvärt trött på dig...

Du (skadeglädje)....
ÄLSKAR att det finns en "datanörd" i familjen som t.o.m kommer in i andras datorer och man kan se dennas bilder och ALLT.. Säger bara så här, stackars lilla (stora) människa..
Just NU är jag så fruktansvärt trött på människor som inte kan gå vidare, utan måste klanka ner på en annan människa hela tiden.. Men jag vet vad som ligger bakom allt, kan de ha varit MOBBAD HELA LIVET? Visst det är synd om dom som har blivit mobbade, och det finns undantag och det är tyvärr du.. Det var rätt åt dig, du var helt enkelt värd det..
Är det något du vill mig? Eller njuter du av att läsa min blogg och kommentera allt du inte kan få själv? Varsegod fortsätt vara patetisk, får det här dig att känna dig som en lyckad människa? Så visst, men det kommer du ändå aldrig bli..
FÖRLÅT ER ALLA ANDRA SOM ÄR SNÄLLA OCH KOMMENTERAR SÅ FINT! MEN JAG HAR GRÄNSER OCH DEN HÄR MÄNNISKAN HAR SKRIVIT ELAKA KOMMENTARER TILL OCH FRÅN OCH JAG BÖRJAR BLI RIKTIGT TRÖTT NU. FÖRSTÅR INTE VAD DU VILL KOMMA TILL MEN HOPPAS DU SLUTAR, JAG KAN VARA LIKA ELAK MOT DIG..
Nu ska jag sova, skriver imorgon. Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: vendela

<3

2012-03-27 @ 10:03:04
Postat av: camilla

fy, bry dig inte om sånt. Skickar en kram

2012-03-27 @ 21:02:51
Postat av: caszandra

Gumman hon e som hon e. skarriga männniskor helt enkelt! skit i henne :) love

2012-04-04 @ 14:37:55
URL: http://cash.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0