Fick en kommentar om hur mina vänner & familj reagerade på min graviditet..

Den 11 mars så köpte jag ett gravtest på kvällen som jag skulle ta dagen efter (morgonurin).. '
Kunde knappt sova under natten för jag väntade bara på att jag skulle få kissa på morgonen, kände på mig att de skulle visas positivt men kände också att de kanske inte alls stämde då jag har gått runt förut ett antal gånger och trott att jag varit gravid men då har mensen kommit när jag väl ska köpa ett test.. Men mensen var iaf försenat jätte länge och tuttatna värkte och jag kände mig väldigt trött.
Jag gick iaf upp på morgonen och tog testet och de visade två streck på engång, och jag trodde inte mina ögon så tog ett test till för att vara helt 100, och det visade lika dant, jag började darra samtidigt jag trodde att jag skulle börja gråta (glädjetårar) jag ropade på Kim som låg och sov han har ett jävligt morgonhumör så hans kommentar va vad är de? och jag sa överlyckligt KOM du måste kolla på en sak, och han kom och var irriterad och sa vad då jag visade testet och berättade att jag var gravid, han blev jätte glad jag ringde först till min syster Fia och hon höll på att börja gråta av glädje, sen försökte jag ringa mamma och min andra syster linda men ingen svarade så la upp testet på Facebook för att visa mina vänner.. Sen ringer jag Kims pappa och han vart också väldigt glad. :)
Sen får jag ett samtal av min pappa som säger kul att man får veta att du är gravid genom Facebook och jag bara skrattade och sa att jag glömde ringa han hihi.. :) Skulle ju ringa han men jag var helt uppe i varv.. Det här är något jag alltid har velat, har alltid älskat barn och alltid varit bra med barn så det här var nått riktigt stort för mig..
Har alltid trott att jag inte kan få barn, eller att jag och Kim inte kan få barn tillsammans, men ack vad fel jag hade. :) <3
Sen ringer Linda upp mig och grattar mig jätte mycket och blev jätte glad för min och Kims skull..
Efter de ringer mamma och sa att hon blev jätte glad och inget mer med de..
Efter en timme ringer hon igen och sjunger, Jag ska bli mormor igen jag ska bli mormor igen, och då sa jag men vi pratade ju nyss varför ringer du igen då sa hon att hon inte riktigt fattade första gången vi pratade och nu insåg hon verkligen att jag är gravid så då blev hon jätte glad.. :)
Så reagerade mina föräldrar och Kims pappa :)
Resten av familjen tycker att det är jätte roligt..
Så nu fick du historien om det.. :) <3
Tack för alla kommentarer jag får, det är verkligen roligt och läsarna bara ökar, det är roligt även fast jag brukar ha mina långa uppehåll, men nu ska jag verkligen blogga, jag tycker ju att det är roligt så fattar inte varför jag tar mina uppehåll.. Men det är ju så jag är ju en männsiska jag också, alla har sina perioder, ibland mår man dåligt och ingenting funkar och andra stunden så är man super glad och vill dela med sig med allt.. <3
Hoppas ni iaf tycker att det är roligt att läsa om mig och mitt liv, och vill ni veta något om mig så skriv fråga på, jag svarar på allt!
Här kommer lite egobilder på mig själv. ;)
Fast dom är gamla.. Ska börja ta mer kort också, men ni kommer få en magbild varje vecka!
image description
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: camilla

blir jätte glad för er! fick nästa en tår i ögat av att läsa detta, du verkar vara sån fin person! Kram till er

2012-03-22 @ 18:56:33
Postat av: Malin

Tusen tack och tusen kramar! :) <3

2012-03-22 @ 23:24:55
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: Sanna - Ung blivande mamma

Vilken rolig "berättelse" :D Men jag skulle aldrig våga berätta så tidigt för folk utan vi väntade tills jag var i vecka 19 ungefär, men allt har gått så bra så det skulle egentligen inte spela någon roll men :) Men ett stort grattis till er! :)

2012-03-23 @ 09:38:26
URL: http://skosonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0