Fika mys! <3

Kim drog iväg med en kompis långt bort och Linn kom hit och hämtade upp mig så åkte vi till Näsby Park och fikade rätt så mysigt fik vi beställde kaffe och bulle och man fick typ en egen kaffe kanna (mindre modell) som räckte till två koppar kaffe, de tyckte jag var en bra grej! Slipper man betala för påtår.. :) sen satt vi ute i solen och pratade om livet! De var riktigt mysigt, kände att jag behövde de! <3 Linn är en riktigt fin människa, är glad att jag har henne som vän! Nu sitter jag hemma i soffan och gör absolut INGENTING, vilket är jätte tråkigt, ska laga lite mat snart för att sen gå och jobba. Börjar 17:00 och slutar 22:00.. Gillar inte kvällspass så jätte mycket, tiden går så långsamt men vad gör man inte för pengar, HAHA! :) men skriver senare på min rast! PUSS PÅ ER ALLA! NJUT AV SOLEN! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0