Jag är GRAVID :) Jag ska bli mamma!

Hejsan Alla! Tråkigt att jag inte har bloggat på ett bra tag men det är så att jag har känt att jag inte haft tid eller lust att skriva varje dag då jag inte mått så bra pga privata skäl. Då känner jag att jag inte vill låtsas vara glad. Visst jag har haft det så bra med min pojkvän och min hund det är inga problem alls.. ;) Men nu börjar allt bli bättre och sen känner jag att jag ska blogga om min graviditet. :) Kul va? så ni kommer att få följa mig från början till slut! Hihi.. Annars har det inte hänt så himla mycket. Jag har fått jobb på ett ICA är snart fast anställd så det är riktigt skönt och fruktansvärt roligt.. Är så himla glad över mitt jobb, att jag fick det är helt sjuk, då jag knappt har några referenser alls.. Jag kan berätta lite om vad jag gjort idag, började dagen med att jag vaknade av att Simone väckte mig och sa att hon ville ha yoghurt (sov hos syster inatt) så jag gick upp och gav henne yoghurt och mös lite med henne och sedan började jag göra mig i ordning och gick hem till Lollo som va på besök hos sin pappa (annars bor hon i Enköpig) vi pratade och barnen fick leka lite (simone fick slippa dagis idag och fick en heldag med mig) så vi åt lunch där och bara tog det lugnt.. :) Hon har ju världens finaste ungar alltså fatta att hon är ett år yngre än mig och vara så himla duktig, hon har verkligen lyckats! Är så himla glad för hennes skull.. Det är kul att se när det verkligen går så bra för någon. Efter vi var där tog vi bussen till Centrum och mötte upp syster och handlade lite fika, så nu har vi fikat och myst lite så nu väntar jag bara på att min man ska komma så vi kan åka till Väsby och bli bjudna på middag hos min bror och hans fru. ;) Har verkligen saknat min älskling, har inte träffat Kim sen igår, jag har sovit utan han inatt och det va inte så roligt.. Shit vad jag älskar han, han är verkligen mitt ALLT!! Nu ska jag vara lite social mot alla men skriver mitt första graviditets inlägg lite senare så håll utkik. Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej Malina! Gud så roligt att du ska börja blogga igen, har saknat dig, å jätte mkt grattis till er blivna föräldrar!!

2012-03-20 @ 20:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0