Mobilblogg

Hej mina fina läsare! Idag tog jag och älsklingen en promenad till Täby centrum och har gått runt där, köpte bland annat vitaminer för gravida och sen lite ben och godis till min älskade hund! ;) älsklingen köpte ett par värsting hörlurar som han ska ha när han spelar. :) nu är vi tillbaka hemma och försöker fundera ut vad man kan hitta på! Är nämligen ledig idag (skönt).. Fick en kommentar om mina skor, dom är jätte gamla tror inte att dom finns kvar men dom är från Nelly, kommer inte ihåg pris heller, :) är det något ni vill att jag ska blogga om? :) säg bara till.. Skriver lite senare! PUSS PÅ ER! <3


Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg, jätterolig att läsa! Vart bor du?

Vadsäger din killes familj om att ni ska ha barn? Var och en alltså..

När ska du föda? Har ni tänkt på namn ännu? Isåfall vadå? :)

2012-03-26 @ 19:41:02
Postat av: Anonym

Kan du inte blogga om hur du mår/hur din graviditet är.. Hur din kropp reagerat på de.. Hur är ditt privatliv ? vad gör du när du inte jobbar?

Vad har du för intressen?

:-)

2012-03-28 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0